Wednesday, May 25, 2011

MaiLayan!-Sapa Pernah Tengok Cerita Niyang Rafip?

Bukan niat untuk menjatuhkan maruah atau mengaibkan sesiapa, cuma sekadar perasaan curious yang tinggi.. Ejaan sebenarnya, Niyang Rapik atau Niyang Rafip? Wakaka.. soalan bodoh kan, tapi kenapa aku tanya macam tu? Tengok ni:

Ok, ini ejaan rumi yang tertera di awal cerita:
(Sori ya, kualiti gambar kurang memuaskan)


Walau bagaimanapun, ketika di pertengahan cerita, aku ternampak sesuatu yang aneh, tapi tak boleh la nak rewind, sebab aku tengok kat Astro (n_n). Lantas aku buka Youtube dan imbas kembali. Ini hasilnya:



Nampak tak? Sat aku zoom lagi:




Apa ni.. c'mon la.. lawak gila.. Niyang Rafip?? Adakah ini kesilapan yang tidak disengajakan? Atau suatu misteri yang tak dapat dirungkai? (>.<) Siapa yang ada jawapan, mohon perjelaskan isu ini, sebab aku macam tak percaya macam mana depa boleh buat kesilapan macam ni.. Fail?!

2 comments:

IMANSHAH said...

niang rapik pun saya tak tahu apa

Anas Clay said...

crita hantu malaysia.. try download.. best gak la, bleh tahan la