Wednesday, February 2, 2011

MaiLayan!-Kisah Penguin Dan Beruang Kutub


Al-kisah, di Lautan Antartik, ada seekor penguin dan seekor beruang kutub yang sangat suka bergaduh. Dua-dua jantan. Ada saja point untuk nak bertengkar. Suatu hari sewaktu sedang melepak atas ketulan ais, mereka terjumpa sebuah lampu ajaib. Setelah digosok, keluarlah seekor jin yang boleh menunaikan hasrat mereka, sebanyak 3 hasrat setiap satu.

Beruang: Aku nak setiap beruang kutub kat kawasan ni bertukar jadi betina kecuali aku.. hehehe seronok aku lepas ni.
Penguin: Aku nak sebuah bot laju.

Maka jin itu meniupkan nafas dua kali. FUH! FUH!. Sebuah bot laju muncul, dan seluruh beruang di kawasan itu bertukar menjadi betina kecuali beruang itu. Kemudian jin itu meminta hasrat kedua.

Beruang: Aku nak semua beruang kutub kat benua Antartik ni menjadi betina kecuali aku... HEHEHEHE
Penguin: Aku nak sebuah enjin bot yang sangat laju dan pickup tinggi

Maka jin itu meniup nafas FUH! FUH!. Sebuah enjin bot yang sangat laju, dan semua beruang kat benua Antartik bertukar menjadi betina kecuali beruang kutub tersebut. Lantas jin itu meminta hasrat yang terakhir.

Beruang: Aku nak semua beruang betina tadi tegila-gilakan aku.

Jin itu mengangguk. FUH! FUH! lalu kesemua beruang betina jatuh hati kepada beruang itu. Lalu jin itu meminta hasrat daripada si penguin.

Si penguin menghidupkan enjin botnya. 

Penguin: Hasrat ketiga aku ialah tukarkan member aku ni (beruang kutub tadi) menjadi Gay.

Lantas si penguin memecut laju dengan botnya itu, meninggalkan mereka berdua.

FUH! FUH! Hasrat penguin ditunaikan dan jin itu pon lesap, meninggalkan si beruang yang terkebil-kebil menahan geram.

No comments: